CENA 4.600,-

DÁREK, NA PAMÁTKU, DO BOOKU

Balíček obsahuje :

4 hodiny focení
ateliér nebo exteriér/lokace
vizáž + vlasy
min. 3x změna outfitu
6 – 8 fotek
v rozlišení na web

PORTFOLIO
Fotograf-Brno-01
Fotograf-Brno-02
CENA OD 1.400,-

PORTRÉT, FOTOTESTY A DALŠÍ

Další druhy focení:

Portrét 1.400,-
(vhodné na CV, na firemní weby, atd.)
Fototesty 2.600,-
(6 – 8 fotek bez vizážistky a kadeřnice)
Kalendář 9.200
(13 fotek + 3 kalendáře A3)

PORTFOLIO
CENA OD 1.600,-

REPORTÁŽ

Fotografování akcí, srazů, večírků:

První hodina focení 1.600,-
Každá další 800,-
V ceně je zahrnuta doprava na místo
v Brně a okolí +-20km
Odevzdávám užší výběr fotek z celé reportáže

PORTFOLIO
Fotograf-Brno-03
Fotograf-Brno-04
CENA OD 56,-

PRODUKTY

Cena za focení produktů je odlišná dle počtu, velikosti, nebo náročnosti na svícení. Například padesát drobných předmětů pro eshop může být za cenu v řádu desítek korun/kus, ale třeba fotografie láhve, sklenic (další skleněné výrobky obecně) do propagačních materiálů, může být cena více jak 1000,-/kus (k nasvícení je potřeba větších světel, více vybavení, ideálně ateliér, atd.). Speciální kategorií jsou velké produkty a výrobky které mají řadu odrazných ploch – motorky, auta, atd.

PORTFOLIO
CENA OD 580,-

INTERIÉRY

Fotografie interiéru není obyčejný popis reality. Interiérová fotografie by měla v lidech zanechat pocit “tam chci být”. Profesionální interiérová fotografie je vhodná pro restaurace, hotely, realitní kanceláře, developerské společnosti, kluby, centra nabízející nejrůznější služby, ordinace, atd.

PORTFOLIO
Fotograf-Brno-05
Fotograf-Brno-06
CENA OD 12.400,-

SVATEBNÍ FOTOGRAF

Můžete si vybrat ze dvou balíčků :

4 – 5 hodin focení 12.400,-
8 – 10 hodin focení 17.700,-

Pokud si fotografa teprve vybíráte, možná vám pomůže článek Ceník svatebního focení, aneb jak si vybrat svatebního fotografa.

PŘED FOCENÍM

Přijďte nenalíčená/ý, mějte upravené obočí, nezapomeňte na manikúru /pedikúru. Den před focením si umyjte vlasy, nežehlit. Den před focením by jste také neměli pít alkohol, příliš mnoho kávy, nepřehánějte to s kouřením, neopalujte se, nechoďte do solária ani na kosmetiku. Dopřejte si pokud možno co nejvíce spánku. Sebou si vezměte boty na podpatku, lodičky, baleríny atd. Několik stylingů dle vlastního výběru. Džíny, tílka, šaty, barevné trika, sukně, zajímavé doplňky, čepice, klobouky … Různé spodní prádlo pokud se fotí Glamour (tady je ideální vzít si bezešvé tělové spodní prádlo a na to se pak převlékají další varianty). Oblíbené předměty, doplňky, bižuterii.

BOOK

Book, model book, nebo portfolio. Jde o výběr fotek, který kvalitně representují model. To znamená, že v booku by měl být výběr těch nejlepších a nejzajímavějších fotek, které nafotí model během své kariéry. Fotky v booku by měly být od různých fotografů s líčením od různých maskérů, focené za různých podmínek, aby byly dostatečně různorodé a co nejkomplexněji representovaly model. Fotky v booku by měly ukazovat, jak rozmanitě model/ka může vypadat. Book pro modelky/y by měl obsahovat i fototesty a neměly by chybět ani snapshoty, to znamená jak aktuálně vypadáte.

FOTOTESTY

Fototesty, nebo-li test shoot(s), jsou zkušební fotografie, které by měli budoucím klientům dát základní představu o možnostech modelky/a, fotogeničnosti a v neposlední řadě vhodnosti pro konkrétní zakázku či projekt. Fototesty/test shots/prezentační fotografie – jsou nedílnou součástí každého booku a každé prezentace modelky/la. Zpravidla se fotí s minimálním líčením, bez přehnaného stylingu, nebo výrazného účesu. Při fototestech jde především o výrazy tváře, úhly pohledu, a podobně. Fototesty jsou zpravidla černobílé. Doporučuji investovat do kvalitního fototestu, než vyhazovat peníze za různé „školy a kurzy pro modelky“, nejvíce se naučíte praxí. Na rozdíl od „kurzu pro modelky“, si z focení odnesete zkušenosti a pro modeling použitelné fotky.

STOJÍ TO ZA TO?

Ať už jde o fototesty, fotky do booku, fotky jen tak pro radost, jako dárek, nebo na památku, nestojí pár korun. Když pominu kolektiv lidí který se na focení podílí, tak fotografické vybavení či pronájem studia, materiál, získání dovedností i znalosti fotografa, to vše něco stojí. Co ještě je v ceně vám odkryje článek Jak si určit cenu. Výsledkem zpravidla nebývá více jak deset vybraných fotografií. Nemá cenu použít jich více, fotky jsou pak dosti podobné až opakující se, takže násobky uvedeného počtu již zpravidla nezvyšují hodnotu presentačního setu (série) fotografií. Samozřejmě i zde platí, že důležitější je kvalita než kvantita (to znamená, lepší je soustředit se na vytvoření několika opravdu kvalitních fotografií než mít hromadu průměrných).

FOTOGRAFOVÁNÍ PRODUKTŮ

Fotografie prodává. S kvalitní produktovou fotkou tak můžete zvýšit své obraty. Produktová fotografie o vaší nabídce něco vypovídá. Produktová, rovná se reklamní. Když budu citovat kousek z Wikipedie – „Pohled na zobrazený objekt by měl jasně „hovořit“ o důležitých funkčních vlastnostech produktu a jak se liší od konkurenčních výrobků. Zákazník pouze podle fotografií učiní určité závěry, které později ovlivní jeho rozhodování o uzavření obchodu.“ Na toto téma bych mohl napsat absolutorium, ale nechám na vás, aby jste zvážili, zda investujete do kvalitní fotografie vašich produktů. Přečtěte si článek Produktová fotografie.

FOCENÍ INTERIÉRU

Fotografie interiéru není obyčejný popis reality. Interiérová fotografie by měla v lidech zanechat pocit “tam chci být”. Profesionální interiérová fotografie je vhodná pro restaurace, hotely, realitní kanceláře, developerské společnosti, kluby, centra nabízející nejrůznější služby, ordinace, atd. Aktuálně mohu jako certifikovaný fotograf Google, nabízet focení virtuálních prohlídek do Google map. Více informací najdete na samostatném webu www.fotimefirmy.cz